تحلیل گر:::خبرگزاری ایمنا××××تبدیل ۳ فدراسیون به انجمن؛ تحول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 26 / 12 / 1390
بازدید : 390
نویسنده : امیر مستور
پرورش اندام، آمادگی جسمانی و کونگ فو ا از این پس فدراسیون ندارند
تبدیل ۳ فدراسیون به انجمن؛ تحول یا تنزل؟
 
 
خبرگزاری ایمنا: وزارت ورزش و جوانان با اعلام انحلال فدراسیون های پرورش اندام، کونگ فو و آمادگی جسمانی از فعالیت این رشته ها زیر نظر فدراسیون های انجمن های ورزشی و همگانی خبر داد. اتفاقی که اهالی این رشته با آن موافق نیستند.
 

به گزارش ایمنا، روز گذشته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونهای وزارت ورزش و جوانان از تبدیل ۳ فدراسیون به انجمن خبر داد. احمد گواری گفت: فدراسیونهای آمادگی جسمانی وایروبیک، بدنسازی و پرورش اندام و کونگ فو، از این پس به عنوان انجمن به فعالیت خود ادامه خواهند داد. 
پرورش اندام، آمادگی جسمانی و کونگ فو ا از این پس فدراسیون ندارند
در راستای کوچک سازی، تجمیع امکانات و سرویس دهی بیشتر و بهینه به ورزشکاران، مربیان و مخاطبان این رشته ها و همچنین به منظور نظارت دقیق تر، پس از بررسی و جلسات متعدد کارشناسی، تصمیم بر این شد که از این پس فعالیت فدراسیونهای آمادگی جسمانی و ایروبیک در قالب انجمن و زیر نظر فدراسیون همگانی پیگیری شود، همچنین مقرر شد فدراسیون کونگ فو تحت نام انجمن هنرهای رزمی ایرانی و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در قالب انجمن، به عنوان زیر مجموعه فدراسیون انجمنهای ورزشی به فعالیت خود ادامه دهند. این هدف وزارت ورزش از قرار گرفتن رشته های نام برده تحت مدیریت انجمن های ورزشی است که گواری روی آن تاکید می کند.
مسئولان استانی موافق نیستند
اما آن طور که از صحبت های مسئولان رشته های مورد نظر مخصوصا در استان ها مشخص است این جابجایی آینده خوبی نخواهد داشت. جواد پرورش رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان اصفهان در این خصوص به ایمنا گفت: با واکنش مسئولان رشته های مورد نظر قرار شد تجدید نظری در خصوص این جایه جایی ها صورت بگیرد اما تا این لحظه که اتفاق جدیدی رخ نداده است.
این تغییر تنزل است
وی ادامه داد: اگر صرفا بحث تغییر نام باشد و انجمن ها به صورت مستقل عمل کنند مشکلی نیست اما اگر انجمن جدید زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت کند تنزل است و ادامه کار با مشکل مواجه می شود.

پرورش به فعالیت گسترده فدراسیون و هیات های پرورش اندام و بدنسازی اشاره کرد و گفت: حجم فعالیت های این فدراسیون بالاست، شش رشته تحت نظر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی هستند و این فدراسیون در آسیا و جهان تا کنون موفقیت های بسیاری داشته است. هدف این اقدام را المپیکی نبودن و نداشتن فدراسیون آسیایی می دانند اما انحلال فدراسیونی که در آسیا قهرمان و در جهان نایب قهرمانی های زیادی دارد توجیح صحیحی نیست.
رئیس هیات حتی فرصت نمی کند که نام این رشته ها را یک بار تک تک بگوید!
فدراسیون انجمن های ورزشی ۱۴ رشته مختلف را تحت مدیریت خود دارد و مشخص نیست با اضافه شدن این رشته ها که هر کدام رشته های دیگری تحت حمایت خود دارند چه اتفاقی می افتد. پرورش این را گفت و اضافه کرد: «اگر پرورش اندام هم به هیات انجمن های ورزشی استان اضافه شود رئیس هیات حتی فرصت نمی کند که نام این رشته ها را یک بار تک تک بگوید! چه برسد به اینکه بخواهد برنامه ها را پیگیری کند.»
طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان فعالیتهای این ۳ فدراسیون که به انجمن تبدیل شده اند، به طور موقت و تا اطلاع ثانوی با تمام امکانات به فدراسیون همگانی و انجمنهای ورزشی منتقل می شوند. این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این انتقال رشته دراگون بت از قایقرانی به انجمن های ورزشی به دلیل مشکلات سخت افزاری بازده مطلوبی نداشت.
مسئولان هیات های آمادگی جسمانی استان ها نیز امروز با سفر به تهران در این خصوص با فدراسیون وارد مذاکره می شوند. باید دید آیا وزارت این تغییرات را رسمی می کند یا نه؟




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت بزرگ پرورش اندام خوش امدید.

به نظرشما بهترین بدنساز از بین این بدنسایزان چه کسی است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرورش اندام و آدرس amt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 44441
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین



* * *
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

RSS

Powered By
loxblog.Com